torsdag 20. desember 2012

Galdhøpiggen 2469

Her kan dere få bli med meg på en tur til Galdhøpiggen.

Opptaket ble gjort i sommer, av et polsk film-crew, på oppdrag for VisitNorway i Polen.
På nyåret kommer en versjon med engelsk tekst....den kommer ut her da. Inntil videre, har jeg med filmskapers tillatelse godkjenning til å legge ut denne prøvesnurten.

Må på mitt sterkeste beklage at jeg måtte "knote" et par setninger. En av polakkene kunne norsk...jada...men ikke dialekt. Resten av konverseringen valget jeg derfor å ta på engelsk.

Så, for alle dere som har vært med meg, eller skal bli med meg på tur:
Jeg snakker fortsatt dialekta mi!

Trykk på linken nedenfor, og kos dere med filmen!


http://vimeo.com/56035241

2 kommentarer:

  1. Flott film, hyggelig fjellfører og koselig dialekt, alt helt topp! Fikk lyst til å gå over breen til Galdhøpiggen etter å ha sett denne filmen (har bare gått fra Spiterstulen før). God jul fjellfører!

    SvarSlett